DIY

"Moja" książka! Gu dla "DIY. Crafts for Kids"

09:18

Ta-daam! Jest! Oto i ona! 
"DIY. Crafts for Kids" wydawnictwa Monsa Publications

W końcu mogę pochwalić się Wam tym niezwykłym prezentem, który dotarł do mnie tuż przed Świętami. Cóż mogę powiedzieć... no niecodziennie odpakowuje się takie paczki :)


Pisałam tu bodaj w listopadzie o tym, jak pewne hiszpańskie wydawnictwo zaprosiło mnie do współpracy nad książką z projektami "zrób to sam" dla dzieci. I właśnie niedawno "moja" książka, jak lubię ją nazywać, ukazała się na rynku. Moja jest tylko w cudzysłowie, bo nie jestem autorką całej publikacji, ale za to w środku jest aż sześć moich projektów (co stanowi 1/5 całej książki i największą ilość materiału przypadającą na jednego autora). Nieskromnie powiem, że chyba faktycznie wydawnictwo mnie nie bajerowało pisząc, jak bardzo podobają im się moje zdjęcia, bo jest ich w całej książce faktycznie sporo - można się na nie natknąć i na okładce (kilka z przodu i jedno duże z tyłu), zaraz po otwarciu książki, przy spisie treści i jeszcze pomiędzy stronami z instruktażami. Chciałabym umieć napisać jaka to radość i satysfakcja zobaczyć SWOJE zdjęcia w KSIĄŻCE, i to tak ładnie wydanej książce, ale chyba nie potrafię wyrazić tego słowami. Zamiast tego pokażę Wam po prostu kilka stron z moimi własnymi projektami, a Wy wyobraźcie sobie, że przeglądacie książkę ze mną, ok?




 








 
 


Jeśli bywacie u mnie od dłuższego czasu, możecie kojarzyć poszczególne projekty, bo albo bywały już na blogu albo są charakterystyczne dla mnie (np. swetrowe chmurki i sówki, które robię do swojego sklepu). W książce znajdują się dokładne instrukcje jak zrobić te rzeczy, a poza zdjęciami krok po kroku są też opisy po angielsku i polsku. Oprócz moich projektów jest tam jeszcze ponad dwadzieścia innych pomysłów do zrealizowania dla dzieci lub z dziećmi. Nie wszystkie są wystarczająco łatwe, żeby dzieci mogły je wykonać samodzielnie (nie takie było założenie - roboczy tytuł książki brzmiał "DIY for Mums and Kids"). Nie jest to więc całkiem coś na kształt mojej kultowej książki z dzieciństwa "Każde dziecko to potrafi" (Znacie? U nas w rodzinie krążyło kilka części i śmiem twierdzić, że spędziłam nad tymi projektami dziesiątki, jeśli nie setki godzin). Niemniej jednak miło pomyśleć sobie, że miałam wkład w książkę, która dla kogoś może stać się taką właśnie kultową książką z dzieciństwa, przy której spędza się twórczy czas z mamą. 
Gorąco polecam. Aga Porembska :)


PS. Kuba (vel miś "Kolala") też poleca


Książka  "DIY. Crafts for Kids", wydawnictwo Monsa Publications z Barcelony
twarda okładka, 192 strony
Można ją kupić np. bezpośrednio na stronie wydawnictwa, ostatnio pojawiła się też w sprzedaży na brytyjskim Amazonie (amerykańskim też). 
Nie wiem czy będzie dostępna bezpośrednio w Polsce, ale jest taka szansa, jako że poprzednia książka wydawnictwa z projektami DIY jest dostępna np. na Allegro. Poza tym wydawnictwo Monsa chyba regularnie przyjeżdża na Targi Książki w Krakowie, więc może jesienią będzie okazja odwiedzić ich tam i zobaczyć książki na własne oczy.

PS. Uszczypnijcie mnie, bo choć widzę to na własne oczy, to ciągle do mnie nie dociera. W życiu bym nie przypuszczała, że kiedyś spotka mnie taka książkowa przygoda :)

  • Share:

You Might Also Like

59 komentarze

  1. Brawo! Gratuluję kreatywności, umiejętności, pomysłów i książki :) Będę na nią polować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! Zdecydowanie zasługujesz na takie wyróżnienie, bo Twoje projekty i zdjęcia są naprawdę super! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i Twoja kreatywna obecność w tej książce jest absolutnie zasłużona!
    Gu, przemiło jest patrzeć, jak się rozwijasz, jak realizujesz kolejne piękne pomysły, jak robisz coraz lepsze zdjęcia. WSPANIALE!!!
    A Kolala świetny :-D BOMBOWY!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! Fantastyczna książka :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna pozycja dla kreatywnych . Moje gratulacje : ) Zdjęcia piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję z całego serca. Piękne wydanie, nietuzinkowe projekty. Ostatnie dwa zdjęcia przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Ogromne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś GRATULUJE :))) JEsteś The Best!!!
    Pozdrawiam- Hally

    OdpowiedzUsuń
  9. GRATULACJE!! zasłużyłaś! a ten wieszaczek domek to zgapie normalnie do pokoju Zuzki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieszaczek domek to akurat nie moje dzieło, zrobiła go Kokka. Polecam z całego serca, bo jest cudny!

      Usuń
  10. Piękna! Serdeczne, zasłużone gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Wygląda po prostu pięknie, a pomysłów w nim masa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba bym na Twoim miejscu odpalila szampana 🍾 Brawo Gu 🤗

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo, wspaniałe ukoronowanie talentu i pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana fantastycznie! gratuluję Ci z całego serca <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę sie razem z Tobą! To cudowne, że polscy artyści są doceniani również poza granicami naszego kraju. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale! Gratuluję kolejnego milowego kroku! Tak kreatywne i utalentowane osoby jak Ty powinny mieć jak najwięcej możliwości promowania swojej twórczości. Dzięki Bogu żyjemy w czasach internetu gdzie możesz dzielić się swoimi dziełami, ale czasem tak dobrze wrócić do korzeni. Papier to papier:) Gratuluję raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem Ci, że zobaczyć swoje zdjęcia na kartach książki to jest COŚ! A ja książki uznaję tylko te papierowe, do ebooków się nie przekonałam (i żałuję, że niektóre moje ulubione magazyny internetowe nie mają wersji papierowych).

      Usuń
  17. Gratuluję :) Będzie się dobrze sprzedawać chociażby za same śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Książka wygląda fantastycznie, czekałam kiedy ją pokażesz!! Twoje projekty są tak niebanalne i ciekawe a zdjęcia zawsze mnie zachwycają, że wcale się nie dziwię, że tyle ich znalazło się w książce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. moc najsedeczniejszych gratulacji przesyłam :) od daaawna podziwiam Twoje prace :) i je po prostu uwielbiam :) sweterkowe poduchy to chyba Twój znak rozpoznawczy :) świetne zdjęcia powinnam dodać :) :) :)
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna rzecz! Super przygoda! Gratuluję!:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna rzecz! Super przygoda! Gratuluję!:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje :-)
    Aż się chce coś robić :-)
    Będzie polskie wydanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, raczej nie, bo to hiszpańskie wydawnictwo. Ale kilka tutoriali jest u mnie na blogu (tipi, muchomorki i skrzynia), a ogólnie rzecz biorąc same zdjęcia krok po kroku dużo mówią :)

      Usuń
  23. Wielkie gratulacje! w pełni zasłużona publikacja. Twoje pomysły/wykonane rzeczy są niepowtarzalne! BRAWO :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne wydanie, ale nie da się ukryć - Twoje prace na blogu robią ogromne wrażenie! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale. Cieszę się razem z Tobą. To zawsze dodaje radości i uskrzydla. Nie dziwię się, że docenili twoją kreatywność. U Ciebie jest zawsze ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ekhem, daleko ode mnie mieszkasz?? ;) Marzę, by zobaczyć to wszystko na własne oczy! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Warszawy do Krakowa chyba nie tak daleko ;) Wpadaj śmiało!

      Usuń
  27. Gratuluję!!! Twoje szydełkowce i szyjątka są fantastyczne!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! Książka wygląda cudownie :D
    Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale! wielkie gratulacje! to ogromne wyróżnienie i radość zapewne :) Książka wygląda pięknie, a Twoje zdjęcia są świetne, więc nie dziw, że wybrano ich aż tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję po raz kolejny! To ogromne wyróżnienie :) W pełni zasłużone :) To, że nazywasz książkę "swoją" ani troszkę mnie nie dziwi :) Jest w niej bardzo dużo Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Brawo brawo! :) Jest to napewno niesamowite uczucie.. ale co tu dużo mówić: Pięknie Tworzysz!! :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! Twoje pomysły/projekty są świetne, więc wcale się nie dziwię, ze sporo z nich znalazło się w książce :) Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych takich miłych prezentów :) Bożena

    OdpowiedzUsuń
  33. Serdecznie GRATULUJĘ!!!! Twoje pomysły i fotki jak najbardziej zasługują na uwiecznienie ich w wersji papierowej...i to tak ładnie wydanej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje! Pięknie to wszystko wygląda. Uwielbiam te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  35. WoW :)))) gratuluje z całego serduszka:) cudna książka i jeszcze cudniejsze pomysły:)))
    prawie rok mnie nie było oj jak dobrze być znowu i wiedzieć o takich wspaniałościach:))

    pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń
  36. P.S. książkę "każde dziecko to potrafi" miałam jako mała dziewczynka czasem do nocy siedziałam by skończyć dany projekt :))) jeszcze raz gratuluje :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam :D Chyba wszystkie projekty z kilku edycji zrobiłam. PS. To gdzie Ty się podziewałaś cały rok, co? Ale fajnie, że już jesteś :)

      Usuń
  37. Łał, super, bardzo sie cieszę razem z Tobą!!! Bo tak naprawdę to Twoje prace są takie od serca, cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesteś bardzo zdolną osobą . W pełni zasłużony sukces !
    Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  39. Moje Drogie, niestety nie dam rady odpisać na wszystkie Wasze komentarze (choć bardzo, bardzo bym chciała podziękować i napisać każdej z Was z osobna), napiszę więc tutaj w tym jednym miejscu. Ogromnie, ogromnie DZIĘKUJĘ za wszystkie gratulacje, miłe słowa na temat moich prac i zdjęć, a przede wszystkim za to, że tu JESTEŚCIE! Nie sądziłam nigdy, że będę mieć taką wspaniałą, najprawdziwszą grupę wsparcia w tym swoim wirtualnym miejscu. Jak się przekonuję, wcale znowu nie tylko takim wirtualnym :) Dajecie kopa do działania i plus tysiąc punktów do poczucia własnej wartości. Jeszcze raz DZIĘKUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałe osiągnięcie To miłe jak ktoś docenia naszą pasję :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Książka prezentuje się świetnie! I Twoje zdjęcia w niej - wspaniale wyglądają:) Ogromne gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje gratulacje! :-) Twoje prace są piękne, podobnie jak ich zdjęcia. Nie dziwię się, że wydawnictwo zwróciło się właśnie do siebie i oddało Ci tak wiele miejsca :-) Pozdrawiam ciepło i życzę dalszych sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super! Naprawdę pięknie to wygląda! :D
    A "Każde dziecko to potrafi" uwielbiałam - nigdy nie zapomnę, jak na dzień ojca zrobiłam tacie spinkę-muchę ze słomki od napojów ;D

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  44. BAAARDZO chciałabym mieć tą książkę i chciałabym zapytać czy jest ona dostępna w polskiej wersji językowej? ☺
    PS. Dopiero zaczęłam panią obserwować, jest pani świetna kobieta! I gratuluję książki 😉 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to nie ma planów na polską wersję. Książkę wydało hiszpańskie wydawnictwo, więc celują raczej w międzynarodowy rynek :)
      Dziękuję za miłe słowa, ale jaka tam ze mnie pani ;)

      Usuń
    2. Z tego co wiem to nie ma planów na polską wersję. Książkę wydało hiszpańskie wydawnictwo, więc celują raczej w międzynarodowy rynek :)
      Dziękuję za miłe słowa, ale jaka tam ze mnie pani ;)

      Usuń