Gu

Kup kota-poduszkę i pomóż Karolkowi

22:56

Dzisiaj piszę z bardzo ważną sprawą. Chciałam Was z całego serca zaprosić do wzięcia udziału w aukcjach charytatywnych na rzecz Karolka. Poznałam jego mamę Anię na kameralnym kiermaszu przed świętami Bożego Narodzenia, w którym obie po raz pierwszy prezentowałyśmy swoje prace. Później trafiłam na jej bloga, na którym pięknie pisze o codziennym życiu swojej rodziny, w tym niepełnosprawnego synka Karola. Niedawno Ania napisała do mnie z pytaniem, czy nie chciałabym przekazać czegoś, co tworzę, na aukcję charytatywną dla Karolka. No i teraz niezmiernie miło mi jest zaprosić Was do udziału w aukcji, na której można kupić jednego z moich kotów: TUTAJ. Wszystkie zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na pokrycie kosztów wakacyjnego obozu hipoterapeutycznego dla chłopca. Gorąco zachęcam do włączenia się w całą akcję. Można pomóc na wiele sposobów, m.in. skontaktować się z Anią (kasprzykanul@gmail.com) i przekazać na aukcję coś zrobionego własnoręcznie. Samo udostępnianie wydarzenia na facebooku i zapraszanie znajomych też na pewno bardzo pomoże. 


A teraz oddaję głos Ani:
"Gdy siedem lat temu Karol przyszedł na świat, lekarze określili jego stan jako krytyczny. Zdiagnozowano u niego wrodzoną wadę mózgu, głuchotę, przepuklinę przeponową, później też nadciśnienie płucne i przewężenia tchawicy.
Przez dwa lata i trzy miesiące oddychał dzięki respiratorowi, dziś może już oddychać sam. Wbrew rokowaniom i na przekór kolejnym chorobom, które ujawniały się z wiekiem, stan chłopca poprawiał się z miesiąca na miesiąc i z roku na rok.
Rehabilitacja dla Karola jest nie tylko szansą na rozwój. Jest to przede wszystkim szansa, że to, co zostało już wypracowane, utrwali się i nie cofnie. Nikt nigdy nie obiecał nam, że Karol na pewno będzie chodził samodzielnie, czy mówił. Ale od kiedy zaczął przekraczać  granice medycznej oceny jego stanu zdrowia, nikt już nie wie, na ile tak naprawdę go stać."



Garść linków i namiarów:
- mail Ani: kasprzykanul@gmail.com

Z mojej strony to jeszcze nie wszystko. Niedługo na aukcji pojawi się też mój "Pancernik" czyli naszyjnik z zamków błyskawicznych.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Kotki są absolutnie wspaniałe. Gratuluję o będę wpadać częściej.

    OdpowiedzUsuń