wtorek, 4 czerwca 2013

Dekoracja na chrzciny

Dziś kolejny post będący efektem szperania po folderach sprzed miesięcy. Ale co zrobić, jak pogoda nie sprzyja robieniu nowych zdjęć. Mam wrażenie, że już mniej padało w listopadzie, a właśnie z tego miesiąca pochodzą prezentowane dzisiaj zdjęcia. Dekoracja mieszkania na przyjęcie rodzinne po chrzcie naszego synka. Mało listopadowa, ale co tam. Co do kolorystyki, to zaskoczenia nie ma znowu niebieski :). Tym razem trochę przez to, że cała zastawa pożyczona od Mamy była w niebieskie kwiatki. A w mojej głowie już się wszystko ułożyło: niebieska tasiemka w kwiatki kupiona kiedyś przy okazji, buteleczki różnej maści zbierane do dekoracji naszej sali weselnej, białe goździki, poduszki, no i delikatne papierowe pompony. Robiłam je pierwszy raz i bardzo mi się to spodobało. Przynajmniej miałam się czym zająć, kiedy jeden jedyny dzień od urodzenia Kuby obudziłam się przed 5 i nie mogłam zasnąć.



 




 

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te pomponiki :) A kolor niebieski to mój ulubiony, więc aranżacja tym bardziej mi się podoba ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie:) Pomponiki mam w palnie zrobić na urodziny córki:)))chyba też niebieskości będą..i żółty:))))Dużo bibuły potrzeba na jeden pompon??bo nie wiem ile kupić:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze pamiętam, to ok. 8-12

      Usuń
  3. Pięknie wyglądają te pompony (muszę nauczyć się takie robić) i goździki w buteleczkach :). Niebieski to mój ulubiony kolor. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo, dużo zdjęć na ścianach:) Podoba mi się to:)

    Pompony też oczywiście bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi szczególnie te kwiaty z papieru.

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda świetnie i jest tak świeżo w tych kolorach:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Kocham niebieski w takim wydaniu :)
    I masz cudowną ścianę pełną zdjęć! Super!

    Pozdrawiam serdecznie,
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie, delikatnie, bez zbędnej pompy. Ślicznie. Miło się patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pompony przeurocze..widziałam takie w pewnej sesji wnętrzarskiej ..były bardzo duże i kolorowe..robiły świetne wrażenie...zresztą moja znajoma fotografka też je wykorzystuje do sesji z dzieciaczkami.Co do mojej ceramiki..to wiem ,że wybór jest ciężki..te piękne kolory urzekają..ale mój sklep jest właśnie dla takich osób jak Ty które kochają piękno..Cieplutko Cię pozdrawiam i zawitam tu na dłużej..nie masz nic przeciwko?

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo delikatna i skromna dekoracja. bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. podkradam pomysł na cudne delikatne wazoniki z butelek:) niebawem 2latka córki będą w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń