poniedziałek, 14 lipca 2014

Chmury, chmurki... mobil nad łóżeczko i poduszki


Kilka tygodni temu kreatywny konkurs organizowany przez Cotton Ball Lights zmobilizował mnie do zrealizowania kolejnego projektu, który miałam już w głowie od jakiegoś czasu. Po uszyciu pierwszych sweterkowych poduszek chmurek przyszedł czas na wiszącą chmurkę dającą kolorowy deszcz. Zadaniem konkursowym było kreatywne wykorzystanie kulek. Ja wzięłam na warsztat różnokolorowe filcowe kulki, których używam do ozdabiania koron moim swetrowym poduszkom sowom. Deszczowa chmurka spodobała się nie tylko mnie, ale i konkursowemu jury, bo zdobyłam z nią wyróżnienie w konkursie. A prawda, że ładnie komponuje się z kolorową girlandą świetlną Cotton Ball Lights?


Chmurka-prototyp została z nami i wisi nad łóżeczkiem Kubusia. Mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu pokażę Wam jak się tam prezentuje.

Chmurkę (która może służyć za mobil nad łóżeczko lub ozdobę ściany) można kupić i zamówić oczywiście tutaj: http://gu-tworzy.pl/produkty/swetrowe-chmurki/wiszaca-chmurka/ (jeden egzemplarz jest dostępny od ręki)

Jeśli już o chmurach mowa, odkąd zrobiłam pierwsze trzy poduszki chmurki na targi pod koniec maja, regularnie dostaję maile z zamówieniami. Realizuję je na bieżąco, a nowych chmurek do sklepu nawet nie mam kiedy zrobić. Dodałam więc do sklepu chmurki z opcją na zamówienie. Nie oznacza to natomiast, że odchodzę od swojego założenia, że robię tylko pojedyncze sztuki i niepowtarzalne egzemplarze. Każda chmurka i tak wychodzi inna, bo nawet jeśli są robione na bazie tego samego wykroju, to każdy sweter jest inny, inaczej się naciąga, ma inny splot i odcień. I właśnie to można dzisiaj zobaczyć na zdjęciach kilku wybranych chmurek, które do tej pory uszyłam.




Na zamówienie zrobiłam chmurkę w bardziej chłopięcym wydaniu, czyli z niebieskimi rumieńcami.



To zdjęcie dobrze obrazuje to, że każda chmurka jest niepowtarzalna :)





 Dwie chmurki zapakowane w taki własnoręcznie ostemplowany papier pojechały do siostrzyczki i braciszka.

Dla zainteresowanych praktycznymi informacjami: wszystkie poduszki chmurki Gu uszyte są ze swetrów, dzięki czemu są bardzo miłe w dotyku. Wypełnienie jest antyalergiczne, a ja przykładam dużą wagę do tego, żeby poduszki były wypchane maksymalnie, tak żeby po jakimś czasie użytkowania nie straciły dużo na objętości. Teoretycznie można je prać w pralce, najbezpieczniej w 30 stopniach, choć pewnie i 40 stopni nie zaszkodzi. Radziłabym tylko, żeby ustawić wirowanie na odrobinę mniejsze. 

Chmurki w różnych rozmiarach i kształtach można zamówić przez mój sklep internetowy, tutaj: www.gu-tworzy.pl lub pisząc maila na aga@gu-tworzy.pl Cóż jeszcze dodać... może to, że naprawdę bardzo lubię je robić i to, że moje poduchy znajdują nowe domy niezmiennie sprawia mi ogromną radość :)

W planach mam zrobienie nowych chmurek w pastelowych kolorach, ale nie wiem kiedy mi się to uda (choć swetry już mam). No chyba, że ktoś takiej właśnie zapragnie, a wtedy zabiorę się od razu do dzieła!

16 komentarzy:

  1. piewkne te twoje nie powtarzalne sztuki :) a kupon w cotton balls swietenie wykrozystałas ;) moej tez juz wisza na balkonie. Moze w przyszłym tyg w koncu stworze post o tym miejscu ... oby mi sie udało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, te kulki akurat miałam już wcześniej przed konkursem. Czekam na Twój balkon, ciekawa jestem co tam zmajstrowałaś :)

      Usuń
  2. Cudownosci;) u mnie dzisiaj tez zawieszka chmurkowa...zalacznik na szarym koncu;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam, super kolorki ma :)

      Usuń
  3. hej kochana! jej te Twoje poduchy chmurki to jest mistrzostwo świata i jak kiedyś doczekam się wreszcie dzidziusia to na pewno takowe u Ciebie zakupię :) buziaków moc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, trzymam kciuki za spełnienie Twojego marzenia! Ściskam!

      Usuń
  4. Urocze te chmurki :) idealne do pokoju dziecięcego

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka! Chmurka-prototyp - superancka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, już je uwielbiam!Bardzo słodkie i błogie.Pięknie wyglądają z tymi kulkami.Bardzo fajny pomysł.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpiszę zbiorczo z podziękowaniami za miły odzew :) Bardzo się cieszę z wszystkich Waszych komentarzy i z tego, że chmurki tak Wam się spodobały. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne chmurki :) i fajny blog - dopiero odkryłam!

    OdpowiedzUsuń