DIY

Girlanda z pomponów do pokoju dziecka

22:02

W ciągu ostatnich czterech lat popełniłam dziesiątki przeróżnych girland. Nie wiem czy można to już nazywać bzikiem (jak w kultowej piosence z dzieciństwa) czy może mieści się to jeszcze w granicach normalności, ale wiem na pewno, że girlanda jeden z moich ulubionych elementów dekoracyjnych i chyba jeszcze długo mi się nie znudzi. Kiedy ostatnio pokazywałam Wam jak zrobić pompony z włóczki, zastanawiałam się ile z Was zgadnie, że jednym z pomysłów na ich wykorzystanie będzie właśnie girlanda. Dla mnie ten wybór było oczywisty!


Nieoczywisty natomiast był dla mnie wygląd końcowy girlandy. W trakcie robienia pomponów i przymiarek do girlandy dochodziłam do różnych wniosków: a to trzeba było dokupić więcej kolorów, z jednych zrezygnować, inne dodać; a to okazało się, że do girlandy potrzeba jednak dość dużo tych pomponów, ale mniejszych, i tak dalej i tak dalej... 
 


Gdzie powiesić taką girlandę? Nasz nowy sznur pomponów zajął jedno ze stałych "girlandowych" miejsc w pokoju chłopców - nad łóżeczkiem Franka. Próbowałam właśnie policzyć, która to już wersja tego kącika, ale chyba nie mam ich wszystkich udokumentowanych. Na blogu na pewno możecie zobaczyć jak wyglądał w wersji latawcowej, leśnej i świątecznej. Pewnie za jakiś czas znowu nastąpią tu roszady i np. wrócą w to miejsce szydełkowe latawce pożyczone na chwilę starszemu bratu. Na razie jednak i mnie i Franiowi takie kolorowe puchate kulki bardzo tu pasują. Jest radośnie, dziecięco i nieco z przymrużeniem oka - tak właśnie lubimy!


Jeśli lubisz takie kreatywne robótki i masz ochotę na więcej pomysłów oraz praktycznych podpowiedzi jak to wszystko ogarnąć w przestrzeni dziecięcej - zapisz się na listę oczekujących na kolejną edycję mojego kursu online Pokój dziecka - zrób to sama!

 

Kliknij TUTAJ, żeby zapisać się i nie przegapić kolejnej edycji kursu. Zaufało mi już ponad 300 kursantek!











Dacie się namówić na zrobienie takiej girlandy? To naprawdę banalne! Trzeba tylko trochę czasu i... włóczki. Tutaj znajdziecie opisy krok po kroku jak zrobić pompony (choć już wiem, że będę musiała go kiedyś zaktualizować o trzy inne, o których przypomniały mi moje czytelniczki :) Jeśli zrobicie swoje girlandy, koniecznie się pochwalcie zdjęciem na moim fanpage'u albo wyślijcie na maila. Trzymam kciuki!

Na zdjęciach oprócz girlandy z pomponów wystąpili:
półeczki-domki - Flying Tiger & DIY by Gu
łóżeczko - moKee
szydełkowy kocyk z kwadratów - handmade by Gu
żyrafy, miś polarny - Maileg
szydełkowy jamnik - Smallstuff (z TK Maxx)

  • Share:

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Grilanda jest świetna, fajna i bezpieczna alternatywan dla cotton balls w pokoju dziecięcym. A kocyk... zawsze jak go widze to się zachwycam, jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! A ja go przemycam na zdjęciach tu i tam, bo ciągle jestem dumna z tego, że mi się go udało zrobić od początku do końca ;)

      Usuń
  2. Wszystko śliczne! A skąd pozostałe zabawki z półeczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już odpowiadam: żółty autobus kupiony w Belgii na pchlim targu, bus z Flying Tigera (w grudniu), żyrafy to Maileg tak jak pisałam, pozytywka ze Świata Pozytywek, a autobus-książeczka to prezent.

      Usuń
  3. Też bardzo lubię girlandy, ta jest piękna, chyba szczególnie dzięki idealnemu wręcz zestawieniu kolorów. i kocyk też jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna girlanda !Mam pytanie w jaki sposób połączyć pomponiki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawlec sznureczek na grubą igłę i po kolei wkłuwać w środek pomponów :)

      Usuń
    2. Nawlec sznureczek na grubą igłę i po kolei wkłuwać w środek pomponów :)

      Usuń
  5. A! :) Przecież nie trzeba mieć dziecka, żeby mieć girlandę:) w dużych dzieci pokoju tez się odnajdzie :) U mnie znaczy:) idę sprawdzić, czy mam odpowiednie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ja bym dała za narzute na łóżko, zrobioną na wzór tego kocyka. Prześliczny! Kiedyś próbowałam szydełkowac, ale dla mnie to czarna magia, dlatego gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń