Video: 5 mebli, jakim warto dać nowe życie w kolorze. Odbierz dostęp i wskocz do mojego twórczego newslettera

23:24

Ło matko! Co to było za wyzwanie! I nie - nie mam na myśli nagrywania filmiku, w którym mówię przez pięć minut (a od takiej strony mnie tu możesz jeszcze nie znać). Przyznaję, jako rasowa introwertyczka zdecydowanie wolę chować się za zdjęciami i słowem pisanym jak pod ciepłym kocykiem niż wychodzić do świata.

Nie było to też znalezienie i wybranie zdjęć odnowionych mebli spośród czeluści folderów z datami 2013-2023. Choć było to trudne. Na ile fajnych zdjęć dzieci ja się tam natknęłam! Szkoda, że czas w moich albumach z wywołanymi zdjęciami rodzinnymi zatrzymał się na roku 2016.

Największym wyzwaniem był wybór TYLKO pięciu mebli! Temat odnawiania mebli i tego, co można zrobić z pozornych "brzydali" należy u mnie do kategorii "nie-lubię-dużo-mówić-ale-o-tym-mogłabym-przegadać-całą-noc". Nagięłam więc trochę zasady i zamiast pięciu SZTUK mebli umieściłam  w filmie pięć KATEGORII mebli. 

 Jakich? Dlaczego akurat w kolorze?

O tym wszystkim opowiadam w tym 5-minutowym filmiku, do którego darmowy dostęp możesz odebrać klikając TUTAJ

Podając swój adres e-mail jednocześnie wpisujesz się na mój twórczy newsletter, który od niedawna wysyłam co kilka tygodni. Nawet kiedy na blogu cisza, w taki sposób możemy być w kontakcie.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze